Szanowni Państwo,
Znowu przyszedł czas, gdy zaczynamy zastanawiać się nad wyborem miejsca letniego wypoczynku i dlatego jesteśmy zaszczyceni, że znowu „wirtualnie przeglądacie“ właśnie naszą ofertę. Tym bardziej będzie nam miło, gdy wybierzecie właśnie nasze Biuro Podróży jako współorganizatora wyjazdu, z którym zdecydujecie spędzić swój wolny czas np. nad morzem, jeziorem Balaton, w termach na Słowacji, na Węgrzech lub w Czechach.
Już od wielu lat staramy się proponować Państwu wyjazdy do atrakcyjnych, wakacyjnych europejskich destynacji w najlepszej cenie. Wasze zadowolenie i stałe zainteresowanie tymi ofertami bardzo nas cieszy i jednocześnie jest zobowiązaniem na przyszłość.
W centrum naszej oferty pozostają śródziemnomorskie destynacje:
– nieskończona różnorodność Włoch, wciąż atrakcyjna Słowenia i Chorwacja, gdzie można wybierać spośród jeszcze szerszej oferty zakwaterowania wzdłuż wybrzeża,
- słoneczna Hiszpania, luksusowa Francja, gdzie można zwiedzić zabytki, lub wyspę Napoleona – Korsykę. Atrakcyjniejsze staje się polskie wybrzeże Bałtyku. Nie zapomnieliśmy również o tych, którzy preferują spędzenie wolnego czasu w termach lub w innych atrakcyjnych miejscach – Czech, Słowacji lub Węgier.
Cokolwiek wybierzecie z naszej oferty, wierzymy, że wybierzecie dobrze i że znajdziecie ośrodek oraz hotel/apartament idealny dla Was. Zadowolenie z tego wyboru da nam szanse na dalszą współpracę w przyszłości.
Pięknej pogody i tych najlepszych wrażeń w czasie urlopu życzy Wam
Wasze Biuro Podróży
Poszczególne ośrodki i obiekty są bardzo zróżnicowane, dlatego nie wszystkie spełniają oczekiwania i wymagania każdego klienta. Zanim zdecydują się Państwo na „ten jedyny“ wymarzony wyjazd, należy wziąć pod uwagę, czego dokładnie oczekujecie od swojego urlopu. Warto ocenić, czy zależy Państwu na cenie, odległości od Polski, popularności ośrodka, temperaturze wody, ofercie wycieczek lub innych aktywności, położeniu albo jakości i wyposażeniu zakwaterowania itp. Aby ułatwić wybór, staraliśmy się poszczególne ośrodki oraz obiekty opisać bardzo precyzyjnie i jednocześnie zachować przejrzystość wszystkich opisów. Oczywiście opinie mogą się różnić, ale zdecydowana większość z Was z pewnością zgodziłaby się z naszym poglądem.
Większość naszych wyjazdów obejmuje zakwaterowanie na 7 nocy. Dniem rozpoczynającym i kończącym pobyt jest zazwyczaj sobota lub niedziela. Istnieje jednak coraz większa liczba obiektów noclegowych, dla których można dowolnie wybrać pierwszy i ostatni dzień pobytu. Dowolną długość pobytu oferujemy w większości obiektów w Republice Czeskiej, na Słowacji lub w Polsce, a również w niektórych obiektach we Francji. Długość pobytu może być ograniczona minimalną ilością noclegów a w niektórych obiektach można przez cały sezon lub jego część wybrać długość pobytu. W przypadku, gdy wybraliście dojazd własny, zakwaterować się można w pierwszy dzień pobytu w godzinach popołudniowych lub wieczornych, zazwyczaj od 14:00 do 17:00, najpóźniej między godz. 18:00 do 22:00. W przypadku przyjazdu po godzinie 22:00 nie gwarantujemy, że zostaną Państwo zakwaterowani. W przypadku transportu autokarowego zakwaterowanie jest zapewnione według możliwości organizacyjnych Biura Podróży/ danego obiektu. Wykwaterowanie odbywa się w ostatni dzień pobytu w porannych godzinach, zazwyczaj między godzinami 9:00 a 10:00. Przy pobytach z dojazdem własnym można oczywiście umówić się indywidualnie na wcześniejsze wykwaterowanie, trzeba jednak dostosować się do czasowych możliwości biura / danego obiektu. Dokładne informacje otrzymacie Państwo w instrukcji wyjazdu, na życzenie możemy dostarczyć dokumenty z wyprzedzeniem.
Dla klientów, którzy wybrali dojazd własny, przygotowaliśmy „Instrukcję wyjazdu”, która zawiera m.in. informacje o zalecanych trasach, obowiązkowych opłatach, orientacyjnych cenach paliw poza granicami Polski oraz plan lub opis miejsca docelowego. Podczas przygotowań instrukcji staramy się szybko reagować na wszelkie zmiany (opłaty, oznakowanie na drogach itp...), ale nie można zagwarantować pełnej ich aktualności, a wszelkie dodatkowe koszty poniesione z tego tytułu nie mogą zostać zrekompensowane. W celu lepszej orientacji o odległościach i podstawowych trasach z Polski umieściliśmy informacje te informacje na stronie tytułowej każdego ośrodka.
Do wyjazdów z tej oferty istnieje możliwość zorganizowania transportu autokarowego za pośrednictwem naszego Biura Podróży. Przygotujemy autokar dla dużych grup, adekwatny pod względem wielkości do wymaganych potrzeb. Alternatywnie można również zamówić bagażnik na rowery lub łódkę. Cena uzależniona jest od ilości osób (tzn. od wielkości autobusu) oraz miejsca zakwaterowania.
Do wyjazdów z tej oferty istnieje możliwość zamówienia biletów lotniczych/ transferów na lotnisko/ z lotniska lub wypożyczenia samochodu w miejscu docelowym za pośrednictwem naszego Biura Podróży. Oferta dotyczy lotów rejsowych, a nie lotów czarterowych lub prywatnych tzw. private jet. Zorganizowanie transferu uzależnione jest od ilości osób i miejsca zakwaterowania.
Jakość zakwaterowania na tych stronach oznaczamy na dwa sposoby. Symbolem ★ (gwiazdki) aż do pięciu ★★★★★ oznaczone są obiekty, które wg miejscowych kryteriów tę oficjalną klasyfikację otrzymały od właściwego organu przez przyznanie odpowiedniej liczby gwiazdek. Więcej gwiazdek oznacza wyższy standard zakwaterowania. Wiele obiektów nie posiada jednak takiego oznaczenia lub nie stosuje się wobec nich takiej oceny. Właśnie dla nich wykorzystujemy nasz system ocen: od ♣ do ♣♣♣♣♣. Przyznając te oceny, staraliśmy się zachować podobne kryteria jak przy oficjalnej kwalifikacji gwiazdkami przez odpowiednie regionalne organy.
Chociaż staraliśmy się jak najdokładniej opisać rodzaje i wyposażenie wszystkich typologii zakwaterowania, to w wyjątkowych przypadkach możliwe są drobne różnice (nietypowe apartamenty lub pokoje pod względem rodzaju łóżek, wydzielenia niektórych pomieszczeń, braku sejfu w niektórych pokojach itp.) i Biuro Podróży nie zawsze może wpłynąć na przydzielenie odmiennej typologii. W przypadku dostawek może nimi być również kanapa, rozkładany fotel, łóżko piętrowe itp. i nie musi zawsze być stałą częścią wyposażenia pokoju, czy mieć rozmiary standardowych łóżek (mogą być węższe lub krótsze).
Jednocześnie zwracamy uwagę, że podane dane dot. wymiarów poszczególnych pokojów mają charakter tylko informacyjny i w wyjątkowych przypadkach mogą się różnić od tych rzeczywistych o więcej niż 10%. Osobną kategorią są opisy prywatnych apartamentów i innych miejsc zakwaterowania oznaczonych jedną “ogólną“ nazwą. Proszę więc traktować nasz opis jako naprawdę ogólny, ponieważ z uwagi na to, że często dotyczy kilkuset pokojów różnych właścicieli, opis dokładnie charakteryzujący wszystkie możliwe alternatywne układy łóżek i ich rodzaju, położenia, wielkości, wyposażenia itp. jest dosłownie niemożliwy.
Akapit o podobnej nazwie (np. „cena za osobę obejmuje”) można znaleźć w każdym cenniku danego obiektu na www.nev-dama.pl.
W przypadku wszystkich obiektów hotelowego typu i prywatnych pokoi sprzątanie końcowe jest wliczone w cenę wyjazdu. Nie zawsze tak jest w przypadku zakwaterowania w apartamencie. W niektórych apartamentach sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie wyjazdu, u innych może być w formie obowiązkowej lub opcjonalnej dopłaty (w PLN przy płatności w Biurze Podróży, ewentualnie w razie płatności na miejscu w walucie obowiązującej w danym kraju). W przeciwnym przypadku klienci są zobowiązani do samodzielnego posprzątania apartamentu. Informacje na temat opłat za sprzątanie końcowe są zawsze podane w cenniku, jeśli ich nie ma, apartamenty należy posprzątać samodzielnie. Nawet jeśli sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie lub jest za dopłatą, klienci mają obowiązek sprzątania bieżącego, czyli zamiecenia podłogi, wyniesienia śmieci itd., a przede wszystkim posprzątania aneksu kuchennego wraz z odmrożeniem lodówki czy umyciem naczyń. W niektórych obiektach można opcjonalnie dopłacić za posprzątanie aneksu kuchennego. Zwracamy uwagę, że informacje zawarte w tej ofercie odzwierciedlają stan w momencie jej sporządzania i w związku z tym mogą wystąpić zmiany w płatnościach w miejscu pobytu, nawet w nadchodzącym sezonie letnim. W przypadku wszystkich obiektów hotelowych, a także wszystkich pokoi prywatnych, podstawowa cena wycieczki obejmuje również zmianę ręczników. W pokojach jest często umieszczona informacja, gdzie należy ręczniki zostawić, aby zostały zmienione. W niektórych obiektach termin „bieżące sprzątanie” oznacza sprzątanie pokoju co drugi dzień.
Pragniemy Państwa poinformować, że w przypadku zakwaterowania w większości apartamentów na miejscu pobierana jest kaucja zwrotna, przede wszystkim jako zabezpieczenie w przypadku uszkodzenia wyposażenia lub ze względu na sprzątanie końcowe (patrz poprzedni akapit). Wysokość kaucji może się różnić, w zależności od zwyczaju kraju, ośrodka lub konkretnego obiektu. We Włoszech, kaucja zazwyczaj wynosi między 50 a 200 €, we Francji od 200 do 500 €, w Republice Czeskiej zwykle 2000 CZK oraz na Słowacji 70 €. W Chorwacji lub Słowenii kaucji nie trzeba płacić. Z biegiem czasu przybywa obiektów, w których kaucja pobierana jest kartą lub tylko za jej pośrednictwem (w formie tzw. preautoryzacji karty płatniczej, za której pośrednictwem właściciel weryfikuje ważność karty i dostępność środków finansowych w przypadku, gdyby kaucja nie została zwrócona – kwota może być zablokowana nawet 31 dni, Biuro Podróży niestety nie ponosi za to odpowiedzialności). Przy oddaniu pokoju / apartamentu w stanie nieuszkodzonym lub posprzątanym (wg konkretnych warunków danego obiektu), kaucja zostanie zwrócona lub preautoryzacja zostanie anulowana. Dokładne informacje na temat wysokości kaucji znajdą Państwo w cenniku lub w instrukcji wyjazdu, którą wyślemy przed podróżą.
W niektórych obiektach jest do dyspozycji również czeskojęzyczny przedstawiciel naszego Biura Podróży - rezydent (patrz informacje w cenniku przy każdym obiekcie lub ośrodku). Oprócz tego, że zapewnia organizację zakwaterowania, lub po prostu nadzoruje nad jego sprawnym funkcjonowaniem, jego zadaniem jest również współorganizowanie transportu autobusowego (zwłaszcza przy podróży powrotnej do Czech) oraz ewentualnych wycieczek. Najważniejsza będzie jednak jego pomoc w przypadku nieprzewidzianych problemów i ewentualnego zachorowania, czy wypadków, a także z udzielaniem Państwu informacji na temat bardziej szczegółowej oferty ośrodka i ciekawych miejsc w okolicy. W niektórych obiektach nasze biuro ma biura ze stałymi godzinami otwarcia, w przypadku innych obiektów rezydent jest dostępny bezpośrednio w nich codziennie lub kilka razy w tygodniu i ma ogłoszone godziny urzędowania, a w przypadku wielu innych obiektów rezydent jest dostępny tylko na telefonie komórkowym w formie usługi assistance. Jednak w przypadku niektórych obiektów rezydent w ogóle nie jest dostępny. W takich przypadkach zawsze otrzymacie kontakty telefoniczne na naszych pracowników w Republice Czeskiej. W wyjątkowych przypadkach Biuro Podróży zastrzega sobie prawo do zastępowania usługi rezydenta na koniec sezonu za pośrednictwem swojego lokalnego partnera
W instrukcji wyjazdu znajdą Państwo kontakty telefoniczne na naszych pracowników w Republice Czeskiej. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów w miejscu pobytu należy niezwłocznie skontaktować się z przedstawicielem Biura Podróży pod numerem dyżurnym. Sytuację można zwykle rozwiązać bezpośrednio na miejscu zakwaterowania. Jeśli nie zostaniemy poinformowani, nie możemy udzielić pomocy. Osoba pod numerem alarmowym może rozwiązać problem lub wyjaśnić sprawę. Wsteczne udowodnienie i rozwiązanie problemu, który nie został zgłoszony do Biura Podróży z miejsca pobytu, może być po powrocie klienta bardzo trudne. Współpraca klienta jest w tym przypadku niezbędna, dlatego prosimy o przestrzeganie tych zasad.
W przypadku niektórych obiektów opłata klimatyczna jest już wliczona w cenę wycieczki, w innych jest płatna dopiero na miejscu w formie obowiązkowej dopłaty. Informacje o tym, jak to jest dla poszczególnych obiektów, można znaleźć w cenniku. Niektóre miejscowości nadal rozważają wprowadzenie tej opłaty. Zwracamy uwagę, że informacje zawarte w tej ofercie odzwierciedlają stan w momencie jej sporządzania, dlatego należy przewidzieć ewentualne zmiany na nadchodzący sezon letni, gdyż wysokość opłaty klimatycznej zależy od decyzji konkretnego samorządu terytorialnego, który może przyjąć decyzję kiedykolwiek niezależnie od woli Biura Podróży. We Francji oprócz opłaty klimatycznej w niektórych obiektach jest pobierana również opłata ekologiczna.
Wszystkie informacje podane w tej ofercie odzwierciedlają stan w momencie jej sporządzania. Chcielibyśmy więc zwrócić uwagę, że mogą wystąpić pewne różnice i zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania dodatkowych zmian. Chodzi na przykład o drobne zmiany w formie i zakresie wyżywienia, składu lub rodzaju łóżek, wprowadzenie lub zmianę wysokości opłat klimatycznych, wprowadzenie lub zmianę cen za sprzątanie końcowe, kartę klubową itd. Podane odległości i lokalizacja poszczególnych usług i obiektów noclegowych w ramach konkretnego ośrodka są tylko orientacyjne lub przybliżone. Niektóre usługi lub wyposażenie opisane w akapicie „wyposażenie i usługi“ przy każdym obiekcie, są dodatkowo płatne, jednak nie są oznaczone jako usługi za dopłatą. Dotyczy to na przykład konsumpcji w barze lub restauracji, opłat za korzystanie z Wi-fi, wypożyczenie sprzętu sportowego, wynajmu obiektów sportowych itp. Jednocześnie należy pamiętać, że w przypadku niektórych obiektów, gdzie bezpłatnie lub po obniżonej cenie oferowany jest pobyt z małymi dziećmi (granica wieku jest zawsze podana w opisie), jest on oferowany bez prawa do łóżka (liczba osób w tym pokoju jest liczona bez dziecka) i wyżywienie jest dodatkowo płatne na miejscu – więcej szczegółów podamy w Biurze Podróży.
Zwracamy uwagę na obowiązek przestrzegania godzin otwarcia i innych reguł. Na przykład na basenie obowiązuje noszenie czepków, slipek i strojów kąpielowych. Baseny nie są czynne 24 h na dobę, ale tylko w określonych godzinach. Korzystanie z niektórych usług jest ograniczone limitem wiekowym (wstęp do siłowni, sauny itp. jest możliwy tylko dla dzieci danej kategorii wiekowej, albo wstęp jest możliwy w towarzystwie osoby dorosłej). Dalej chodzi o przestrzeganie ciszy w godzinach popołudniowych i wieczornych.
W hotelach, szczególnie w wyższych kategoriach, na kolację należy nosić odpowiednią odzież tzn. przynajmniej długie spodnie (nie dres) dla mężczyzn, odpowiednie buty (nie kapcie). Pragniemy zwrócić uwagę na wielkość miejsc parkingowych, szczególnie tych garażowych (nie tylko na wysokość wjazdu), które są dostosowane do samochodów standardowych rozmiarów i dlatego często samochody większe nie mają możliwości swobodnego parkowania lub nie wolno im nawet parkować. Zakwaterowanie oferowane pod „ogólną” nazwą (np. „prywatne apartamenty”, „kompleks rezydencyjny”, „domy apartamentowe” itd.) obejmuje zazwyczaj więcej apartamentów w danym ośrodku. Biuro Podróży nie ma wpływu na rozpoczęcie i zakończenie niektórych usług wymienionych w akapicie „wyposażenie i usługi” przy opisie poszczególnych obiektów. Chodzi np. o programy animacyjne, które są zazwyczaj realizowane tylko w ciągu 2–3 miesięcy sezonu głównego lub o godziny otwarcia basenów, które są czynne średnio tylko przez 3 miesiące, tzn. od około połowy czerwca do połowy września. Informacje o zainteresowaniu usługami lub ofertami, które są bezpłatne lub za opcjonalną dopłatą w miejscu pobytu (np. łóżeczko dziecięce, pościel, …) należy wypisać na umowie turystycznej. W przeciwnym razie właściciel zakwaterowania nie musi tego zaakceptować. Łóżeczka dziecięce są standardowo przeznaczone dla dzieci do 2 lat, w przypadku zainteresowania łóżeczkiem dla starszego dziecka, należy sprawdzić informacje z wyprzedzeniem. Jeśli w danym obiekcie noclegowym jest do dyspozycji Wi-fi, nie możemy zagwarantować dobrej jakości zasięgu w całym obiekcie. W ostatnim czasie coraz częstszy jest zakaz palenia nie tylko we wspólnych pomieszczeniach, ale i w pokojach i apartamentach, co musi być zawsze przestrzegane.
Z wyjątkiem specjalnie oznaczonych imprez, Biuro Podróży nie zapewnia żadnego programu w miejscu pobytu.
Zastrzega się prawo do błędów na stronie internetowej.
Ceny wyjazdów są podane w polskich złotych (PLN), jeśli nie podano inaczej.
Nasze Biuro Podróży oferuje ograniczone czasowo pobyty turystyczne dla obywateli Polski i innych państw członkowskich UE. Oznacza to, że nie trzeba ubiegać się o wizę przed podróżą do państw członkowskich UE i Szwajcarii (chyba że pobyt turystyczny jest bezpośrednio związany z długoterminowym pobytem w kraju docelowym, np. w celach zawodowych lub naukowych). Pomimo powyższego zalecamy obywatelom państw członkowskich UE, by przed wyjazdem sprawdzili w ambasadzie danego kraju, czy warunki te nie uległy zmianie. Obywatelom krajów spoza UE zaleca się sprawdzenie warunków wjazdu i pobytu dla obywateli swojego kraju w odpowiedniej ambasadzie. Więcej informacji można znaleźć https://www.nev-dama.pl/paszporty-wizy. Klient przed zawarciem umowy jest informowany o wymogach paszportowych i wizowych oraz formalnościach zdrowotnych niezbędnych do wyjazdu i pobytu w danym kraju. Każdy klient jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych obowiązujących w danym miejscu docelowym; ponosi również odpowiedzialność za ważność swoich dokumentów zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenach Polski. Wszelkie koszty wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów, ponosi klient. W celu podróżowania do krajów Unii Europejskiej można oprócz ważnego paszportu korzystać z dowodu osobistego. Jednocześnie należy pamiętać, że dzieci poniżej 15. roku życia muszą mieć własny paszport.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej zaleca przestrzeganie następujących zasad: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku standardowego leczenia konieczne jest przedstawienie „Europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego” (tzn. w prawym górnym rogu z symbolem gwiazdek i oznaczeniem PL) i ważnego dokumentu tożsamości.
Klient został poinformowany i zgadza się z tym, że w miejscu docelowym mogą być stosowane środki przeciwepidemiczne, które mogą mieć wpływ na zakres i jakość świadczonych usług. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich środków higienicznych wymaganych przez usługodawcę. Sytuacja epidemiologiczna może zmieniać się dynamicznie, np. nie można wykluczyć wprowadzenia obowiązkowych testów, szczepień itp. W związku z trwającą epidemią mogą zostać wprowadzone bardziej rygorystyczne środki lub ograniczenia antyepidemiologiczne zarówno w Polsce, jak i w miejscach docelowych mające wpływ na warunki wjazdowe danego kraju. Tych nagłych zmian nie da się z góry przewidzieć i nasze Biuro Podróży nie może na nie w żaden sposób wpływać, dlatego w przypadku ich wprowadzenia klientom nie przysługuje prawo do bezpłatnego odstąpienia od umowy.
W momencie przygotowywania tej oferty jest prawdopodobne, że wjazd do poszczególnych krajów będzie możliwy tylko z tzw. paszportem covidowym zatwierdzonym przez Parlament Europejski. Certyfikat uprawnia do swobodnego przemieszczania się na terenie Unii Europejskiej. Paszporty covidowe są dostępne w formie cyfrowej lub papierowej.
Stosunek prawny między Biurem Podróży a klientem jest regulowana przepisami ustawy nr 89/2012 Sb. (Zbiór ustaw Republiki Czeskiej zwany dalej Sb.) oraz ustawy nr 159/1999 Sb. (ustawa o niektórych warunkach prowadzenia działalności i niektórych czynnościach w obrębie ruchu turystycznego) – obie w obowiązującej wersji. Umowa turystyczna zostaje zawarta między Biurem Podróży (organizator wyjazdu) i klientem na piśmie lub ustnie i zawiera specyfikację wycieczki, prawa i obowiązki stron i ewentualnie inne ustalenia. Przed zawarciem Umowy klient zapozna się z informacjami na temat podróży. Jeżeli Umowa jest zawarta on-line lub ustnie, Biuro Podróży przekaże klientowi potwierdzenie o wycieczce. Oferta wyjazdów na stronie internetowej Biura Podróży jest zaproszeniem do składania rezerwacji i zamówień, uważa się je za propozycję zawarcia umowy. Biuro Podróży wyklucza zastosowanie artykułu § 1732 ust. 2 czeskiego kodeksu cywilnego (občanský zákoník). (Umowa może być zawarta bezpośrednio w Biurze Podróży lub za pośrednictwem przedstawiciela handlowego (prowizyjnego sprzedawcy, innego Biura Podróży czy agencji turystycznej), która działa w ramach Umowy sprzedaży lub pełnomocnictwa. W przypadku, gdy wyjazd ma ustanowioną minimalną liczbę osób, ta informacja jest zawsze podana przy odpowiednim obiekcie noclegowym lub przy rodzaju wycieczki. Biuro Podróży informuje klientów, że inne fakty dotyczące wycieczek, a także prawa i obowiązki uczestników Umowy turystycznej określają Ogólne Warunki Sprzedaży Wycieczek DER Touristik CZ, a.s., który jest właścicielem marki handlowej i znaku towarowego NEV-DAMA. Warunki są dostępne na stronie internetowej https://www.nev-dama.pl/wazne-informacje/1 i są nieodłączną częścią Umowy turystycznej.
Klientem jest osoba, która zamierza zawrzeć lub zawarła z Biurem Podróży umowę lub osoba, na rzecz której umowa została zawarta, lub osoba, na którą umowa została przeniesiona.
Na podstawie umowy generalnej nr 224 i polisy nr 1000530 zawartej z ERGO Reiseversicherung AG z siedzibą w Monachium działająca przez Oddział w Polsce z adresem al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk (dalej: „Ubezpieczyciel“), klienci biorący udział w wycieczce za granicą Rzeczpospolitej Polskiej, objęci są podstawowym ubezpieczeniem, które muszą wykupić w procesie rezerwacji wycieczki. Zgodnie z prawem, Organizator nie może sprzedać wycieczki bez ubezpieczenia.
DER Touristik CZ, a.s. jest ubezpieczone na wypadek upadłości oraz w zakresie i na warunkach przewidzianych przez ustawę nr 159/1999 Sb. w obowiązującej wersji. Gwarancję wystawił bank Raiffeisenbank a. s., REGON: 49240901, z siedzibą ul. Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praga. Stopień pokrycia, warunki uprawniające klienta do ubezpieczenia w przypadku upadłości i specyfikacje ubezpieczyciela są podane na stronie internetowej (www.nev-dama.pl). Dowód ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zostanie wystawiony klientowi wraz z umową lub potwierdzeniem o wycieczce.
Wszystkie materiały graficzne oraz informacje umieszczone na stronie internetowej i w ofercie podlegają ochronie, oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie praw autorskich a jakiekolwiek korzystanie z nich w sposób niezgodny z tymi przepisami jest możliwe wyłącznie po uzgodnieniu z Biurem Podróży lub inną osobą trzecią, której należą się takie prawa.
Z uwagi na to, że oferty informacje na stronach są przygotowane przed rozpoczęciem Państwa urlopu, w międzyczasie może dojść do lokalnych zmian warunków w wyniku np. remontów, przebudowy lub innej adaptacji przestrzeni. Dlatego fotografie zamieszczone w ofercie mogą się w niektórych przypadkach nieznacznie różnić od stanu faktycznego. Wszystkie informacje o usługach, cenach i warunkach podróży zawarte w ofercie, na stronie internetowej lub cenniku Nev-Dama odzwierciedlają stan w momencie sporządzania oferty i DER Touristik CZ, a. s. jako właściciel marki handlowej Nev-Dama zastrzega sobie prawo do ich zmiany. Biuro Podróży zastrzega sobie prawo do błędów dotyczących cen, terminów i innych informacji w ofercie. Dla klienta wiążąca jest cena i inne warunki określone w zawartej Umowie turystycznej. Prezentacja hoteli w ofercie i na stronie internetowej ma tylko charakter informacyjny.